HASIERA‎ > ‎

BERRIAK

Irakurmenaren ulermena hizkuntzetakoak ez diren arloetan.

publicado a la‎(s)‎ 21 mar. 2019 3:13 por Miren Urutxurtu Espinosa

Irakurketa Planaren garrantziaz ohartuta, eta hizkuntzetakoak ez diren ikasgaietan irakurmenaren ulermena lantzeko sortzen diren zalantzei aurre egiteko asmoz, Mondragon Unibertsitateko HUEZI taldeko Eneritz Garrok irizpide eta tresna batzuk eskainiko dizkigu, bigarren hezkuntzako hizkuntzetakoak ez diren arloetan erabili eta landu ahal izateko.

Data: apirilaren 10ean
Lekua: Santa Clara kulturtegia (Portu)
Ordua: 15:3017:30

Izena emateko: http://b03.berritzeguneak.net/eu/actividades_detalle.php?codigo=1870B03C26


XX. MATEMATIKA JARDUNALDIAK

publicado a la‎(s)‎ 6 feb. 2019 4:04 por Aitor Briongos   [ actualizado el 8 feb. 2019 3:14 ]

IKASKETA KOOPERATIBOAREN INGURUKO III TOPAKETAK

publicado a la‎(s)‎ 12 may. 2018 23:21 por Lh4 B03 Sestao   [ actualizado el 12 may. 2018 23:34 ]

2018ko Ekainaren 1ean.   
NON: Fray Juan de Zumarragako BHIn (Durango)  
HITZALDIA : Evaluar la cooperación dentro del marco de las competencias:
criterios y herramientas. Verónica Jiménez GRAD (UVIC)   
IKASTETXETAKO ESPERIENTZIAK: Ikusi egitaraua

CEIP Virgen de la Guía centro eTwinning

publicado a la‎(s)‎ 11 abr. 2018 9:40 por Agurtzane B03 Sestao   [ actualizado el 11 abr. 2018 9:44 ]

El colegio Virgen de la Guía de Portugalete ha obtenido el Sello de centro eTwinning. Este es el primer año que se otorga este reconocimiento. Los centros condecorados son pioneros y líderes reconocidos en áreas como: 
  • uso de herramientas digitales,
  • prevención y la seguridad en línea o (eSafety),
  • enfoques pedagógicos innovadores y creativos,
  • apoyo a la formación continua de su personal y
  • fomento de prácticas de aprendizaje cooperativas para personal y estudiantes
Podemos estar muy orgullosos de la dirección,  profesorado y alumnado de Virgen de la Guía por su iniciativa, metodologías innovadoras, trabajo cooperativo y apoyo continuo a la formación de los docentes.
Hay que destacar que ha sido el único centro vizcaíno de Primaria en conseguirlo. Muchas felicidades.

EAEko II HHJARDUNALDIAK 2017-2018

publicado a la‎(s)‎ 1 mar. 2018 23:53 por Agurtzane Goitia   [ actualizado el 2 mar. 2018 0:18 ]


AURTEN BAI!!! HAUR HEZKUNTZAKO II JARDUNALDIAK MARTXAN DAUDE.

Izatez, 3 jardunaldi banatuak dira:
-  apirilaren 14an (LARUNBATA)
-  maiatzaren 26an (LARUNBATA)
-  ekainaren 27an (ASTEAZKENA) 

Nahi eta ahal duenak, bakarrera, bitara edo hiruretara etor daiteke. Hiruretara bertaratuz gero, 15 ordutako agiria jaso ahal izango du.

Gaiak zeintzuk diren? 
- Apirilaren 14an, jolasa. Eibarren (ITSASO PAGOAGA)
- Maiatzaren 26an, irakurketa. Eibarren (JABIER AZPITARTE eta NERE INDA)
- Ekainaren 27an, ebaluazioa eta familia eskolan. Lekua zehazteke. (ANGEL SANTOS eta KRISTINA GOÑI)


Ordutegiak
- Goizeko 9:30etatik eguerdiko 14:00k bitarte.

Izen ematea nola?
Bi esteka hauek zabaldu behar dituzue, datuak sartu izena emateko eta zehazteko joango zareten egunak:

1. Bata, Berritzegune Nagusiko web-orria da. Bertan izena eman dezakezue edozein mintegi edo saiorako egiten duzuen bezala.


2. Bestea, google formularioa da. Mesedez, hori ere bete ezazue. Hala, jardunaldi bakoitzera zehatz zenbat etorriko zareten jakingo dugu batetik, eta bestetik, 3 saioetara etorri bazatoz, 15 ordutako agiria jasoko duzuenez, hori errezago kudeatzeko bidea dugu. 


EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA

publicado a la‎(s)‎ 17 ene. 2018 2:07 por Lh4 B03 Sestao

Emaleak: Xabier Onrubia Jose Ramón Lago
Nori zuzendua: Zonaldeko Aholkulariak eta Orientatzaileak
Hasiera: Urtarrila  /22/2018
Orduak: Goizeko 9etatik 13:00etara

Objetivos: 

> Conocer las características generales y los referentes teóricos de una estrategia para la mejora de las prácticas educativas inclusivas (Lago & Onrubia, 2011) 
> Analizar los componentes de la estrategia: fases, procedimientos, tareas y recursos discursivos del orientador para desarrollar diversas tareas de la orientación educativa. >Criterios y orientaciones para su desarrollo (Lago, Onrubia, & Huguet, 2012) 
> Identificar similitudes y diferentes del uso de los componentes de la estrategia en las prácticas de evaluación psicopedagógica habituales 
> Analizar y desarrollar la estrategia de mejora de las prácticas educativas inclusivas en un caso de evaluación psicopedagógica 

Contenidos 
> Contenidos de mejora de las prácticas educativas en la aula y en el centro como referentes de intervención psicopedagògica: el caso de la evaluación psicopedagógica 
> Análisis y negociación de la demanda, y definición conjunta de los objetivos y proceso de evaluación 
> Recogida y análisis conjunto de información sobre las necesidades de ayuda educativa en diferentes contextos y formulación de propuestas de intervención 
> Diseño de las mejoras en el ajuste de la ayuda educativa en los diversos contextos de enseñanza y aprendizaje 
> Colaboración en el desarrollo, seguimiento y valoración de las mejoras 
> Valoración de cambios en el aprendizaje y del proceso realizado, y decisiones de continuidad 

Metodología 
> Presentación de las características, referentes teóricos y componentes de la estrategia 
> Análisis por los asistentes de la presencia de los componentes en las prácticas orientadoras habituales 
> Identificar cambios y/o mejoras a introducir en un proceso de evaluación psicopedagógica a partir del análisis de las mismas según la estrategia presentada 

Evaluación 
> Valoración por parte de los participantes de los cambios y mejoras para la práctica asesora, el práctica educativa y aprendizaje y la inclusión de todos los alumnos. 





Emaleak: Xabier Onrubia 
Jose Ramón Lago
Nori zuzendua: Zonaldeko Aholkulariak eta Orientatzaileak
Hasiera: Urtarrila  /22/2018
Orduak: Goizeko 9etatik 13:00etara

XIX MATEMATIKA JARDUNALDIAK

publicado a la‎(s)‎ 12 ene. 2018 4:39 por Aitor Briongos   [ actualizado el 19 ene. 2018 1:44 por Agurtzane Goitia ]



DATORREN OTSAILAREN 19AN MARTXAN JARRIKO DIRA IKASTURTE HONEN MATEMATIKA JARDUNALDIAK. EZKERREKO ZUTABEAN SITE BERRIRAKO ESTEKA DUZUE.

IRAKURKETA PLANAREN AURKEZPENA

publicado a la‎(s)‎ 5 dic. 2017 7:11 por Aitor Briongos

Azaroaren 30ean Irakuketa planari buruzko formakuntza saioan eraibilitako aurkezpena

BIZIKASI MINTEGIA MARTXAN!

publicado a la‎(s)‎ 4 dic. 2017 6:41 por Agurtzane Goitia

Jakinarazi nahi dizuegu hurrengo astean, abenduak 14 osteguna, BIZIKASI MINTEGIA martxan jarriko dugula. Informazio guztia (ordutegia, gai ordena, lekua...) hurrengo dokumentuan duzue.

Mintegian izena emateko hurrengo estekan sartu:

BIZIKASI: Azaroaren 9 eta 10ean

publicado a la‎(s)‎ 2 oct. 2017 7:44 por Aitor Briongos   [ actualizado el 2 oct. 2017 7:47 ]


Aurten Bizikasi ekimena martxan jarriko da. Hasiera emateko, Prestakuntza ekintza egingo da gure zonaldean. Emalea Aitor Albizu edo Marivi Fernández izango da.

Gogorarazten dizuegu ikastetxe guztiek osatu behar duzuela elkarbizitzarako talde dinamizatzailea.

Prestakuntza ekintza horren jasotzaileak Zuzendaria eta talde horren kide bat izango dira (ikastetxe bakoitzeko bi partaide).

Azaroaren 9an eta 10ean egingo da Kantauri institutuko areto nagusian 9:30etatik 15:00ak arte.



Izena emateko esteka: http://b03.berritzeguneak.net/eu/inscripcion.php?codigo=1770B03I15

1-10 of 76